24 Σεπτεμβρίου 2017
SuperPapi.gr

YAMAHA LAGENDA 115Z: Νέο, με ψεκασμό, όχι για Ελλάδα

28/12/2016

Κοντά στα δικά μας

Παρουσιάστηκε στη Μαλαισία το νέο Yamaha Lagenda 115Z με κινητήρα που τροφοδοτείται με ψεκασμό και διαθέτει πρωτότυπη σπορ εμφάνιση με δύο προβολείς στο τιμόνι.

yamaha_lagenda_115_1

Το νέο “ψεκαστό” Yamaha Lagenda 115Z εμφανίστηκε με εξ ολοκλήρου νέο σπορ look με δυναμικές γραμμές και καινούργιο, εξελιγμένο κινητήρα.

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας εξακολουθεί να είναι αερόψυκτος με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής με ξανασχεδιασμένους αυλούς εισαγωγής-εξαργωγής για βελτίωση της ροής καυσίμου-καυσαερίων και χαμηλότερη κατανάλωση. Σύμφωνα με τη Yamaha Μαλαισίας η απόδοσή του έχει αυξηθεί κατά 20%.

yamaha_lagenda_115_3 yamaha_lagenda_115_engine

Ο διβάλβιδος κινητήρας των 113.7 κυβικών εκατοστών έχει διάμετρο επί διαδρομή 50.0 x 57.9 mm -σαφώς υποτετράγωνες διαστάσεις που ευνοούν την ροπή – και συμπίεση 9.3:1.

Η μέγιστη ιπποδύναμη του Yamaha Lagenda 115Z που ανακοινώνεται – μπόλικη – είναι 9,91 ίπποι στις 7.750rpm και η ροπή στα 0,9 kgm, στις 6.500rpm. Η εκκίνηση γίνεται από μίζα κι από μια μάλλον άκομψη όρθια μανιβέλα.

yamaha_lagenda_115_5 yamaha_lagenda_115_7

Η εξάτμιση είναι κι αυτή νέα με πιο κομψό και αεροδυναμικό σχήμα, η χωρητικότητα λαδιού στον κινητήρα είναι 1,0 λίτρο και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ φτάνει τα 4.05 lt, ενώ κάμποσος είναι και ο χώρος μπροστά από αυτό, κάτω από τη σέλα για μικροαντικείμενα. Το βάρος του Yamaha Lagenda 115Z είναι 100 κιλά.

Στο τιμόνι υπάρχουν δυο προβολείς και μάλιστα σχιστομάτικοι (κάνοντας το παπί να μοιάζει με Modenas). Τα πλαϊνά της ποδιάς προς τα κάτω είναι διπλά “Double-Fin Design” τα ονομάζει η Yamaha και διατείνεται ότι βελτιώνουν την ροή του αέρα προς τον κινητήρα.

yamaha_lagenda_115_4 yamaha_lagenda_115_6
Νέος είναι ο πίνακας οργάνων ενώ τα φλάς του Yamaha Lagenda 115Z και τα φώτα πορείας είναι ενσωματωμένα πάνω στην προτεταμένου όγκου και σχήματος ποδιά, που είναι το σήμα κατατεθέν των
Crypton X 135, αλλά και των Exciter T 150.

yamaha_lagenda_115_2

Δισκόφρενο υπάρχει μόνο στον μπροστινό τροχό κι αν έμπαινε ένα μονοκάναλο ABS – μαζί με μερικές ακόμα μετατροπές – το Yamaha Lagenda 115Z θα μπορούσε να πληροί τις προδιαγραφές Euro4. To πιάσατε το υπονοούμενο ε;

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!