13 Δεκεμβρίου 2017
SuperPapi.gr

YAMAHA CRUX REV 110: Το “παπί” της Αφρικής

04/09/2017

Απλά και ταπεινά

Έβαλε στόχο η Yamaha να κερδίσει δημοτικότητα στο χώρο της μαζικής μοτοσυκλέτας στις αγορές της Αφρικής και της Κεντρικής Αμερικής, κι έτσι δημιούργησε το Yamaha Crux Rev 110. Απλό και ταπεινό το 110, αλλά απευθύνεται μεγάλου δυναμικού αγορές που το περιμένουν με ανοιχτές αγκάλες.


Το Yamaha Crux Rev 110 για να μπορέσει να κρατήσει χαμηλά το κόστος κατασκευάζεται σε εργοστάσιο της γιαπωνέζικης εταιρίας στην Ινδία, με τις εξαγωγές να έχουν ήδη ξεκινήσει από την Yamaha India προς τις αφρικανικές αγορές. Η τιμή του είναι κοντά στα 800 ευρώ.

Σύμφωνα με τη Yamaha το μοντέλο προσαρμόζεται στις ανάγκες των χωρών της Αφρικής.

Το Yamaha Cruz Rev 110 τροφοδοτείται από έναν τετράχρονο αερόψυκτο κινητήρα 110cc. Ο κινητήρας παράγει 7,5 ίππους και ροπή 8,5 Nm και είναι, λίγο πολύ, ο ίδιος με τον κινητήρα που βρίσκεται στο ινδικό δημοφιλές Yamaha Saluto RX.

Το ενδιαφέρον είναι ότι ο κινητήρας χρησιμοποιεί τεχνολογία Blue Core, η οποία προσφέρει καλύτερη κατανάλωση, με την εταιρία να δηλώνει 82 χιλιόμετρα στο λίτρο (!) και διαθέτει κιβώτιο 4 μόνο σχέσεων.

Το Yamaha Crux Rev είναι μια απλή μοτοσυκλέτα με στρογγυλό προβολέα, μακριά, πλατιά σέλα, αναλογικά όργανα και – προσέξτε τη λεπτομέρεια – μεγάλα μαρσπιέ συνεπιβάτη.

Το τελευταίο χαρακτηριστικό κάνει το Crux Rev ιδανικό για τα δημοφιλή bike taxi (μοτο-ταξί) της Αφρικής.

Το Yamaha Crux Rev διατίθεται με χυτές ζάντες αλουμινίου ή ζάντες με ακτίνες. Επίσης μπορεί να διατεθεί με μανιβέλα ή ηλεκτρική εκκίνηση.

Τα φρένα είναι ταμπούρα μπροστά και πίσω (δεν απαιτούν δισκόφρενα οι καταναλωτές στις χώρες στις οποίες απευθύνεται το μοντέλο) και το βάρος δεν ξεπερνάει τα 97 κιλά.

Παρεμπιπτόντως οι ανάγκες των αφρικανικών αγορών Yamaha που καλύπτονται από το Yamaha Crux Rev ισχύουν και για τις αγορές της Κεντρικής Αμερικής.

Οι αφρικανικές αγορές και της Καραϊβικής απορροφούν 3,6 εκατομμύρια δίτροχα τον χρόνο και η Yamaha θέλει να μπει δυναμικά, παίρνοντας κομμάτι της αγοράς.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!