18 Νοεμβρίου 2017
SuperPapi.gr

TRIUMPH-BAJAJ: «Βρετανικές» μοτοσυκλέτες “Made in India”

09/08/2017

Ινδικό τσάι και συμπάθεια

H βρετανική εταιρία μοτοσυκλετών Triumph ανακοίνωσε επίσημα τη συνεργασία της με την ινδική Bajaj, με σκοπό την παραγωγή μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού. Η ανακοίνωση δεν αφορά μόνο στην κατασκευή ενός μοντέλου, αλλά στη δημιουργία γκάμας μοντέλων μεσαίων κυβισμών.

Η επίσημη ανακοίνωση της Triumph Motorcycles UK είναι η παρακάτω:

“Η Triumph και η Bajaj είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την παγκόσμια συνεργασία τους. Ο στόχος αυτής της συνεργασίας είναι να δημιουργηθεί μια σειρά από εξαιρετικές μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού, που επωφελούνται από τα πλεονεκτήματα των δύο εταιρειών”.

Και συνεχίζει το δελτίο τύπου: “Αυτή η νέα παγκόσμια συνεργασία θα επιτρέψει στην Triumph να επεκτείνει σημαντικά την παγκόσμια εμβέλειά της, αυξάνοντας τις πωλήσεις της, ειδικά στις αναπτυσσόμενες αγορές σε όλο τον κόσμο.
Η Bajaj θα αποκτήσει πρόσβαση στο όνομα της Triumph και τις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, ενώ παράλληλα θα μπορέσει να προσφέρει μια μεγαλύτερη γκάμα μοτοσυκλετών στην εγχώρια αγορά (Ινδία), αλλά και σε άλλες διεθνείς αγορές”.

Να λοιπόν που και η Triumph περνάει στη μεγάλη ασιατική αγορά, μέσω Ινδίας, και – ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει – ότι επιλέγει να το κάνει σε συνεργασία με μια εταιρία σαν την Bajaj, η οποία είναι συνιδιοκτήτρια μιας άλλης ευρωπαϊκής εταιρίας, της ΚΤΜ. Το ινδικό εργοστάσιο κατασκευάζει διάφορα – μικρού κυβισμού – μοντέλα για την αυστριακή εταιρία, όπως τα Duke και τα RC, τα οποία εισάγονται και στην Ελλάδα.

Είναι το μειωμένο κόστος κατασκευής που δελεάζει τους ευρωπαίους κατασκευαστές να στρέψουν την προσοχή τους προς την Ασία, αλλά και η επέκταση με χιλιάδες παραπάνω πωλήσεις σε διάφορες αναπτυσσόμενες αγορές της Ν. Α. Ασίας, όπως η Ταϊλάνδη, η Ινδονησία, Μαλαισία, Βιετνάμ, κ.λπ.

Χωρίς να υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, το πιθανότερο είναι ο νέος κινητήρας της Triumph (και η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα βεβαίως) να παράγεται στο εργοστάσιο της Bajaj στο Narsapur της Κεντρικής Ινδίας. Αντίθετα τα ΚΤΜ παράγονται στο εργοστάσιο της Chakan κοντά στο Pune.

Να σημειωθεί ότι το μικρότερο μοντέλο της τρέχουσας γκάμας της Triumph είναι το Triple Street 675. Η Triumph – παρότι υπήρχαν έντονες φήμες και κατασκοπευτικές φωτογραφίες – ποτέ δεν προχώρησε στην παραγωγή μιας σπορ Daytona 250 ή ενός γυμνού Speed Triple 250, το οποίο είχε ανακοινωθεί επίσημα από την εταιρία το 2013.

Εμείς, για να κάνουμε και μια πρόβλεψη, πιστεύουμε ότι η συνεργασία θα ξεκινήσει με μονοκύλινδρους κινητήρες, που θα φτάνουν μέχρι τα 400 κυβικά.

Αυτό για δύο λόγους: πρώτον η Bajaj έχει την τεχνογνωσία που έχει κερδίσει μέσα από τα χρόνια συνεργασίας με την ΚΤΜ.

Δεύτερον ο κινητήρας θα είναι μέχρι 400 κυβικά, μιας και αυτή είναι η νέα τάση των κατασκευαστών.

Η ευρωπαϊκή αγορά ζητάει φθηνότερες μοτοσυκλέτες και επειδή για τις ασιατικές αγορές των 100-125 κυβικών – τα οποία χρησιμοποιούν επί δεκαετίες – μια μοτοσυκλέτα 300-400 κυβικών είναι “μεγάλου κυβισμού”.

Παράλληλα, λόγω της χαμηλότερης τιμής τους, σε σχέση με άλλα μοντέλα περισσότερων κυβικών, θα είναι πιο προσιτές στον πολύ κόσμο… Ευρωπαίους ή Ασιάτες.

Αυτά για αρχή, γιατί μετά θα ακολουθήσουν μοτοσυκλέτες από 400, μέχρι 800 κυβικά, έτσι ώστε να εμπλουτιστεί σωστά η γκάμα της Τriumph.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!