20 Νοεμβρίου 2017
SuperPapi.gr

SSR BUCCANEER 250i CAFE: Ένας Κινέζος στην Αμερική

17/07/2017

Πειρατής ιδεών και σχημάτων

Τεράστια είναι η ιστορία των Κινέζων στις ΗΠΑ, συνδεόταν πάντοτε με τα φτηνά εργατικά χέρια και πάει πίσω τουλάχιστον δυο αιώνες. Φτηνά εργατικά χέρια είπαμε έτσι; Η παράδοση συνεχίζεται και σήμερα, αφού από την Κίνα έρχεται ένας ακόμα εργάτης. Με όμορφα ρούχα, δικύλινδρο V κινητήρα 250 κυβικών και ξεχωριστές γραμμές.

Κόκκινο διπλό, κλειστό σωληνωτό πλαίσιο που φιλοξενεί έναν μικρούλη V-2 κινητήρα 250 κυβικών. Και αν υποθέσουμε ότι ο κυβισμός είναι μικρός, είναι η διάταξη που σώζει την κατάσταση, αφού οι δικύλινδροι V είναι όμορφοι στο μάτι… και πολύ ταιριαστοί πάνω σε cafe racer.

Αμερικανοί δημοσιογράφοι οδήγησαν το SSR Buccaneer 250i Cafe και το βρήκαν υποτονικό από πλευράς επιδόσεων, βγάζει μόλις 17 ίππους είπαν.

Θα προτιμούσαν να έβγαζε 40 έτσι δεν είναι; Ναι, αλλά το μοτεράκι με τη στενή γωνία V των 60 μοιρών (βλ. Virago) δεν είναι σίγουρο ότι θα άντεχε για πολλά χιλιόμετρα. Ενώ με τα 17 αλογάκια λογικά θα αντέξει περισσότερο.

Με εμφάνιση που θυμίζει Moto Guzzi V7 Stornello, Morini, αλλά κυρίως Yamaha SRV 250 (το ξέρετε, το θυμάστε;), το ντεπόζιτο καμπούρικο και μεγάλο, κάθεται σχεδόν παράταιρα πάνω στο πλαίσιο και φτιάχνει ένα σύνολο που φέρνει τη μοτοσυκλετιστική καλαισθησία της δεκαετίας του ’70.

Αυτό ήταν το «κουκλί» Yamaha SRV 250 των αρχών της δεκαετίας του ’90

Το μονόσελο και το φτεράκι πίσω που πετάγεται μόνο του πίσω από την σωλήνα της ουράς, μαζί με το στρογγυλό στοπ ολοκληρώνουν τη μοτοσυκλέτα άριστα.

Οι εξατμίσεις είναι δύο φυσικά, μία για κάθε κύλινδρο, αλλά μόνο η μπροστινή φαίνεται, αφού αυτή του πίσω κυλίνδρου κρύβεται στην περιοχή του φίλτρου αέρα και συναντά το μονό τελικό της εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα.

Ο ήχος της εξάτμισης (λένε αυτοί που το οδήγησαν) είναι μπάσος και βαρύς.

Από την άλλη όμως παραπονέθηκαν για τους κραδασμούς στις υψηλές στροφές, από τον ψεκαστό κινητήρα με 5άρι σασμάν, με υποτετράγωνες διαστάσεις (49x66mm) όπως ακριβώς και το Virago.

Άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά του SSR είναι ο 17άρης μπροστινός τροχός και ο 15άρης (!) πίσω, τα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα, τα μόλις 140 κιλά βάρους και το σωληνωτό ψαλίδι με μονό αμορτισέρ στο κέντρο του, τα λάστιχα για άσφαλτο και χώμα.

Καθόλου άσχημο δεν είναι το concept που ακολουθεί το SSR Buccaneer 250i Cafe και να είστε σίγουροι ότι άν φορούσε ένα άλλο σήμα (αναγνωρίσιμο) στο ντεπόζιτό του θα καλοάρεσε σε αρκετό κόσμο, ειδικά αν μιλάγαμε για οικονομικό δίτροχο.

Τα φθηνά δίτροχα, βασικής μετακίνησης, δεν χρειάζεται να είναι βαρετά και ίδια με όλα τα άλλα, το SSR Buccaneer 250i Cafe το αποδεικνύει. Μπορούν να έχουν το δικό τους χαρακτήρα κι ας είναι κοπιαρισμένος.

Η τιμή του Buccaneer Cafe 250 είναι στα 3.599 δολάρια (3.100 ευρώ) στις ΗΠΑ, ο αντιπρόσωπος βρίσκεται στο Norwalk της Καλιφόρνια, o οποίος είναι επίσης και αντιπρόσωπος της Benelli στη χώρα.

Πηγή: www.ssrmotorsports.com

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!