20 Νοεμβρίου 2017
SuperPapi.gr

DUCATI MONSTER 821, 2018: Επετειακό, για τα 25 χρόνια Monster

17/10/2017

Επετειακό… Τέρας

Πόσοι να θυμούνται άραγε ότι το πρώτο Ducati Monster 900 αρχικά δεν λεγόταν Monster, αλλά Mostro, που σημαίνει “τέρας” στα ιταλικά; Λίγοι, μιας και έχουν περάσει 25 χρόνια από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε. Τώρα η Ducati παρουσιάζει το μοντέλο που γιορτάζει την επέτειο. Ονομάζεται Ducati Monster 821

Ήταν 1992 όταν έγινε η παρουσίαση μιας τόσο διαφορετικής ιταλικής μοτοσυκλέτας που δεν έμοιαζε με καμία άλλη. Κάποιοι είπαν ότι ήταν “άσχημη σαν τέρας”, άλλοι ότι έμοιαζε να έχει συναρμολογηθεί από εξαρτήματα που είχαν περισσέψει, κι άλλοι αναγνώριζαν την αξία της, αφού άλλαξε τον κόσμο των γυμνών streetfighter μοτοσυκλετών.

Η Ducati Mostro 900 ή Μ 900 είχε κάνει την εμφάνισή της στο μοτοσυκλετιστικό στερέωμα, ξεκινώντας μια ιστορία που θα κρατούσε διόμιση δεκαετίες… τουλάχιστον.

Ο οίκος της Ducati ανακοίνωσε μόλις χθες μια νέα ιστορική γυμνή έκδοση, που θα φοράει φυσικά έναν δικύλινδρο V (ή L, όπως λέει η εταιρία) κινητήρα 109 hp (τύπου Testastretta).

Γρήγορα-γρήγορα λοιπόν η Ducati, πριν το σαλόνι της EICMA στο Μιλάνο, παρουσίασε το πρώτο μοντέλο της νέας σεζόν: την Monster 821, που κληρονομεί το χαρακτήρα και τη γοητεία του πρώτου Monster 900, μιας μοτοσυκλέτας που πριν από 25 χρόνια έκανε πιο πλούσια την κατηγορία των σπορ naked.


Η Ducati Monster 821 έχει ιδιαίτερη όψη, υιοθετώντας αισθητικά και λειτουργικά καινοτομίες που εισήχθησαν με το Monster 1200: επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ και ουρά, εμπνευσμένα από εκείνα της μοτοσυκλέτας του 1992.

Υπάρχει ένα νέο σπορ τελικό εξάτμισης με δύο τμήματα και ένας – ας πούμε – κλασικός, μονός προβολέας.

Ο κινητήρας της νέας Ducati Monster 821 είναι Testastretta, δικύλινδρος υγρόψυκτος με ισχύ 109 hp στις 9.250 rpm και ροπή 8,8 kgm στις 7.750 rpm.

Οι επιδόσεις της Monster 821 ελέγχονται από ABS της Bosch στα φρένα και ρυθμιζόμενο Traction Control για την πρόσφυση του πίσω τροχού.

Η νέα Ducati Monster 821 έχει φρένα Brembo, με δύο δίσκους μπροστά διαμέτρου 320 mm και ακτινικές δαγκάνες μονομπλόκ, με το ανάποδο πιρούνι να έχει καλάμια 43 χιλιοστών.

Οι χρωματισμοί θα είναι τρεις: Κόκκινο, Μαύρο και ένα “ιστορικό” Κίτρινο, με τις τιμές στην Ιταλία να ξεκινούν από τις 11.190 ευρώ και φτάνουν μέχρι τα 11.390 ευρώ. Η μοτοσυκλέτα θα βρίσκεται στην αγορά τον Δεκέμβριο.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!