23 Σεπτεμβρίου 2017
SuperPapi.gr

ASIAN ROAD RACING CHAMPIONSHIP: Φέτος με 150άρια παπιά

02/06/2017

Και τώρα… περισσότερο γκάζι

Η αλλαγή των κανονισμών και η δημιουργία της μεγάλης κατηγορίας 150cc στα παπιά, για το Ασιατικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας, έφερε στο θεσμό ακόμα περισσότερη ταχύτητα και θέαμα.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι τώρα τελευταία βλέπουμε ολοένα και περισσότερους Ασιάτες αναβάτες να συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.

Είναι το φυτώριο που δουλεύει καλά σε Ινδονησία, Ταϊλάνδη, Μαλαισία, κ.λπ. που παράγει νέους γρήγορους, σκληροτράχηλους αναβάτες που δεν διστάζουν να μπουν στη μάχη των αγώνων με πάθος.

Έχουν ακονίσει τις ικανότητές τους, το ταλέντο τους σε πολύ δύσκολους αγώνες, είτε σε τοπικά, είτε σε περιφερειακά και διεθνή πρωταθλήματα πάνω στις σέλες παπιών.

Όπου ο συναγωνισμός, οι δύσκολες προσπεράσεις, τα οριακά φρένα, οι συγκρούσεις, τα κλεισίματα γραμμών, οι παράτολμες προσπεράσεις είναι καθημερινό φαινόμενο και εκτελούνται με τρομερή άνεση.

Το φετινό πρωτάθλημα Asian Road Racing Championship (ARRC) έχει ανακοινώσει 6 αγώνες που ξεκίνησαν την 1η Απριλίου και θα ολοκληρωθούν στις 3 Δεκεμβρίου περνώντας από τις πίστες του Johor (Μαλαισία), Buriram (Ταϊλάνδη), Suzuka (Ιαπωνία), Sentul (Ινδονησία), Buddh (Ινδία).

Στην καινούργια κατηγορία του Ασιατικού Πρωταθλήματος όπου επιτρέπονται οι κινητήρες των 150 κυβικών εκατοστών διακρίνονται μέχρι στιγμής τα Yamaha Τ150 Εxciter, Honda GTR 150, ενώ πουθενά δεν φαίνονται τα Suzuki Belang 150.

Yπενθυμίζουμε ότι όλα φορούν τετραβάλβιδους, υγρόψυκτους κινητήρες, με πιο όρθιους κύλινδρους και έχουν κανονικό σασμάν με συμπλέκτη.

Στην κατηγορία Underbone 150cc, όπως ονομάζεται επίσημα, μέχρι στιγμής προηγείται ο Μαλαίσιος Akid Aziz της UMA Racing Yamaha Maju Motor, και ακολουθούν οι Ινδονήσιοι Aji Trilaksana – Yamaha Racing Indonesia και Anggi Setiawan Yamaha Yamalube Racing.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!