10 Δεκεμβρίου 2016
SuperPapi.gr

Modenas Kriss II 115 DB (1999-2008)

20/11/2015

Αποδεδειγμένη αξία

Με τη Modenas να πρωτοεμφανίζεται στην Ελλάδα το 1998 και να καταλαμβάνει αμέσως καλή θέση στις πωλήσεις των παπιών, ο κόσμος των δύο τροχών αποδέχεται πολύ σύντομα την μαλαισιανή εταιρία και μαθαίνει το όνομα Kriss. Mετά από έναν χρόνο, το 1999, μπαίνει δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, απ’ όπου ξεκινάει μια νέα δυναμική του μοντέλου η οποία συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

H ανανέωση του πετυχημένου Modenas Kriss 115 έρχεται το 1999 στη μορφή του Modenas Kriss ΙΙ 115 με την προσθήκη δισκόφρενου στον μπροστινό τροχό. Το καλό γίνεται ακόμα καλύτερο διατηρώντας τη φήμη του μαλαισιανού παπιού, αφού ήδη από το πρώτο μοντέλο έχει δημιουργηθεί η εικόνα ενός σταθερού, με καλό κράτημα και αναρτήσεις, παπιού.

ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ του παρελθόντος ήταν το μπροστινό φρένο που ήταν ταμπούρο λύθηκε με την προσθήκη τρυπητού δίσκου με δαγκάνα δύο εμβόλων, αν και η δύναμή του δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη.  Το ταμπούρο στον πίσω τροχό είχε παραμείνει, το φόντο των οργάνων είχε γίνει λευκό, με το αναλογικό κοντέρ να καταλαμβάνει τη μεγαλύτερη επιφάνεια και ο προβολέας είχε πλέον πολυεδρικό κάτοπτρο.

ΤΟ MODENAS KRISS 115 με καλή ποιότητα κατασκευής και επιδόσεις ήδη από το 1998 είχε καταφέρει να πετύχει την 5η θέση των πωλήσεων στην Ελλάδα. Το Modenas Kriss II 115 είχε 2βάλβιδο κινητήρα, κυβισμό 111,6 κυβικών και απέδιδε 9,0 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό σύμφωνα με το εργοστάσιο, με 7,5 ίππους να φτάνουν στο δυναμόμετρο στις 7.300 σ.α.λ και το σημαντικότερο η μέγιστη αυτή δύναμη να παραμένει αμετάβλητη (σχεδόν) ακόμα και όταν οι στροφές ανέβαιναν ψηλά. Η μεγιστή ροπή εμφανιζόταν στις 3.500 μόλις στροφές κάνοντας το παπί εύκολο στη καθημερινή οδήγηση, μειώνοντας την ανάγκη για αλλαγές ταχυτήτων, αφού έβαζες μια ταχύτητα στο (αρκετά μαλακό) 4άρι σασμάν και πήγαινες…

Η ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ του Modenas Kriss II 115 μετριώταν με το κοντέρ πάνω από τα 120 ενώ στην πραγματικότητα ήταν λίγο παραπάνω από τα 100 χιλιόμετρα και η κατανάλωση έφτανε τα 3,3 λίτρα για τα 100 χιλιόμετρα, άρα η αυτονομία του ρεζερβουάρ των 4,3 λίτρων αρκούσε για 150 περίπου χιλιόμετρα. Ένα Keihin PB με διάμετρο 18 χιλιοστών αναλάμβανε την τροφοδοσία του κινητήρα που διέθετε μίζα και μανιβέλα και είχε να κινήσει ένα σύνολο 98 κιλών (κενό)

ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ: To Modenas Kriss II 115 είναι από τα πιο φθηνά και αξιόλογα για το επιλέξει κάποιος για μεταχειρισμένο. Οι τιμές ξεκινούν από τα 650-700 ευρώ και στην καλύτερη περίπτωση μπορούν να φτάσουν τα 1.100-1.200 ευρώ. Ένα καλό κομμάτι πάντως μπορεί να βρεθεί κοντά στα 1.000 ευρώ.

ΥΠΕΡ

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Κινητήρας, επιδόσεις, ροπή
  • Μπροστινό φρένο
  • Σταθερότητα

ΚΑΤΑ

  • Κατανάλωση
  • Πίσω φρένο
  • Αφρώδες σέλας
  • Φώτα

Modenas Kriss II 115 DB (1999-2008)
ΤEXNIKA XAPAKTHPIΣTIKA

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!