5 Δεκεμβρίου 2016
SuperPapi.gr

SYM SYMBA 110: Φόρος τιμής!

17/05/2016

Βουτιά στο παρελθόν

Μην κάνετε όρεξη, δεν εισάγεται στην Ελλάδα… και το βλέπουμε πολύ δύσκολο να εισαχθεί στο μέλλον. Αυτό δεν μας εμποδίζει να το παρουσιάσουμε στο SuperPapi.

Είναι το SYM Symba 110 με εμφάνιση που παραπέμπει άμεσα σε παλιό παπί της Honda. Aπλά… άριστο!

SYM_Symba_1 SYM_Symba_4Symba_26

Με κινητήρα 101.4cc (και 6,7 ίππων) το SYM Symba 110 θα έπρεπε να ονομάζεται SYM Symba 101, όπως έχει ορθά σχολιάσει συνάδελφος δημοσιογράφος.

Το ταϊβανέζικο παπί τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ, έχει ημιαυτόματο 4άρι σασμάν και η τελική του ανακοινώνεται στα 100 χιλιόμετρα την ώρα. Όμως τι λέμε τώρα; Είναι οι επιδόσεις που μας ενδιαφέρουν ή μήπως η αισθητική του; Σημειώσατε το δεύτερο.

SYM_Symba_6

SYM_Symba_3

Από τους στρογγυλούς χρωμιωμένους καθρέφτες του. Τα δύο δίχρωμα μονόσελα με τη μπάρα στη μέση. Από τη λευκή μεγάλη ποδιά. Το σωληνωτό, γυμνό τιμόνι και τον χρωμιωμένο προβολέα. Μέχρι το γαμψό μπροστινό φτερό. Από το ταμπούρο στον μπροστινό τροχό, μέχρι την κλειστή αλυσίδα. Το SYM Symba 110 ξεχειλίζει ρομαντισμό και παλιές (καλές ή κακές, ανάλογα την άποψη του καθενός) εποχές.

Τα φρένα πάνω στους 17άρηδες τροχούς με ακτίνες είναι ταμπούρα, σιγά μην ήταν δισκόφρενα, θα χάλαγε όλη η μαγιά, αλλά και η μαγεία του Symba.

SYM_Symba_11 SYM_Symba_14 SYM_Symba_13

Το στρογγυλό κοντέρ είναι ταιριαστό με το παρελθόν, όπως και τα λευκά πλαϊνά καπάκια, όπως και τα καλυμμένα ελατήρια του αμορτισέρ, όπως και τα “σφαιράτα” φλασάκια και το κομψό στοπ.

Άντε να βρούμε και κάτι που μας χαλάει αισθητικά – ο προφυλακτήρας του τελικού της εξάτμισης. Ο χρωματικός συνδυασμός του γαλάζιου παστέλ χρώματος SYM Symba 110 είναι εξαιρετικός.

Πρόκειται για ένα παπί που τιμά τους προκατόχους του όποιοι κι αν ήταν αυτοί C100, C50, C70 ή C90 της Honda.

Το SYM Symba 110 πωλείται και σε μερικές “μη Ασιατικές” αγορές, όπως η Αυστραλία και οι ΗΠΑ. Στην Αμερική κοστίζει γύρω στα 2,4 χιλιάδες δολάρια. Για την Ελλάδα μάλλον το ξεχνάμε δια παντός, αφού για αυτό φροντίζουν οι πρόσφατες προδιαγραφές Euro 4 που πρέπει να πληρούν όλα τα δίτροχα και τα καρμπυρατέρ απλά δεν τις καταφέρνουν.

Τελικά, τώρα που το ξανασκεφτόμαστε, το “Symba” πρέπει να βγαίνει από την ελληνική λέξη “συμπα-θέστατο”…

Symba_27 SYM_Symba_16 SYM_Symba_17

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!