6 Δεκεμβρίου 2016
SuperPapi.gr

SUZUKI BELANG R150: Αυτό που ζητάνε τα «παιδιά»

28/12/2015

Ο άξιος συνεχιστής των Suzuki FX

Eίναι πολλοί οι παπόβιοι που αναπολούν τα θρυλικά παλιά Suzuki FX 125 του παρελθόντος. Το Suzuki Belang R150 αποτελεί τον άξιο συνεχιστή του.

Τα Suzuki FX 125 κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα στα τέλη της δεκαετίας του ’90-αρχές του ’00 και έγραψαν ιστορία με τους δυο εκκεντροφόρους, την ελαιόψυξη, τις 4 βαλβίδες και το 5άρι σασμάν. Και όμως το “FX” ζει και βασιλεύει στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας σαν Belang στην Μαλαισία και Satria στην Ινδονησία. Και μάλιστα στα 150 κυβικά. Στη Μαλαισία ονομάζεται Suzuki Belang R150 και στην Ινδονησία Suzuki Satria FU 150. Στην Ταϊλάνδη και τις Φιλιππίνες λέγεται Suzuki Raider 150.

Suzuki-Belang-R150

raiderr150-feature-a

“Τι παπί είναι αυτό;” είναι η φράση που είτε σκέφτεσαι, είτε σου ξεφεύγει από το στόμα όταν πρωτοβλέπεις το Suzuki Belang R150, αυτό το πολύ ενδιαφέρον 150άρι της Suzuki. Μπορεί να μην είναι το ομορφότερο παπί που κυκλοφορεί (περί ορέξεως και γούστου…) αλλά σαν κατασκευή και οι λύσεις που χρησιμοποιεί το κάνουν από τα καλύτερα που κυκλοφορούν.

Tο Suzuki Belang R150 Satria ή Raider) είναι από τα ταχύτερα παπιά παραγωγής του κόσμου με ιπποδύναμη 16,5 ίππων και κόκκινο στις 12.000, που πιάνει τελική 160 kmh. Έχει δισκόφρενο μοτοσυκλέτας μπροστά, αλλά και δισκόφρενο πίσω.

SUZUKI_BELANG_R150

Έχει κανονικό πιρούνι μπροστά με δύο πλάκες στήριξης και οπίσθια ανάρτηση με ένα αμορτισέρ. Ο κινητήρας όμως είναι όλα τα λεφτά: μονοκύλινδρος με κλίση προς τα μπροστά και είναι αερο-ελαιόψυκτος, για όσους θυμούνται το Suzuki Advanced Cooling System (SACS). Φοράει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, 4 βαλβίδες και 6άρι σασμάν και τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ Mikuni BS26.

Το Belang R 150 διαθέτει ένα σύστημα επιλογής απόδοσης που λέγεται Suzuki Drive Mode System και έχει 3 θέσεις. Οι επιδόσεις του από τα 147 κυβικά που διαθέτει είναι ιπποδύναμη 16.5 hp, στις 9.500rpm και ροπή 1,27 kgm, στις 9.500rpm. Ο κινητήρας κρέμεται από το διπλής ραχοκοκαλιάς σωληνωτό πλαίσιο. Το βάρος βρίσκεται στα χαμηλά 108 κιλά και το μεταξόνιο στα γνωστά επίπεδα των 1,280 mm με το ντεπόζιτο να χωράει 4,9 λίτρα. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 70/90 μπροστά και 80/90 πίσω.

Suzuki Belang-1 Suzuki Belang-2

H ιστορία των 150αριών της Suzuki δεν είναι μικρή. Η πρώτη γενιά ξεκινάει από την Ταϊλάνδη από το 2003 μέχρι το 2005, και ονομαζόταν Suzuki Raider 150, που ήταν το ίδιο με το FX150 της Μαλαισίας – που αποτελεί την εξέλιξη του δικού μας Suzuki FX 125 που έπαψε να εισάγεται λόγω προδιαγραφών. Tο Raider πέρασε και στην αγορά των Φιλιππίνων το 2004. Η δεύτερη γενιά ήρθε το 2006 (και με μίζα) και η τρίτη το 2009 με αλλαγές στον προβολέα που θύμιζε GSX-R. Η τελευταία έκδοση-φρεσκάρισμα ήρθε το 2014, με μικρές βελτιώσεις στον κινητήρα.

Η δημοφιλία των Suzuki 150 στην Ταϊλάνδη, Μαλαισία, Ινδονησία και Φιλιππίνες οφείλεται και στην τιμή τους που βρίσκεται κοντά στα 1.700 ευρώ.

Suzuki-Belang-R150-Facelift-2012-3

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!