10 Δεκεμβρίου 2016
SuperPapi.gr

SAXXX MADASS E: Τo «γυμνό» ηλεκτρικό παπί

09/06/2016
saxxx-madass-e-electric2

Το μονοσωλήνιο

Θυμάστε το Sachs MadAss, το παπί που είχε κάνει την επανάσταση με το καινοτόμο πλαίσιο μονής σωλήνας; Φανταστείτε το λοιπόν με ξεριζωμένο τον συμβατικό κινητήρα του, με έναν ηλεκτρικό στη θέση του, πάνω στο SMF Saxxx MadAss E.

saxxx-madass-e-electric2

Saxxx MadAss E, ο ηλεκτρικός απόγονος

Από το 2004 που παρουσιάστηκε το Sachs MadAss 50 και έφτασε και στην Ελλάδα, έστω και σε μικρούς αριθμούς, το παπί της γερμανικής εταιρίας έκανε τουλάχιστον εντύπωση σε όποιον το έβλεπε.

Sachs MadAss 50

Sachs MadAss 50, o συμβατικός πατέρας

Η εμπνευσμένη σχεδίασή του με τον μονό, μεγάλης διατομής, σωλήνα για ραχοκοκκαλιά και έναν ακόμα για τη στήριξη της σέλας, αλλά και του ψαλιδιού δεν είχε όμοιό του στο χώρο των δύο τροχών. Απόδειξη ότι το γερμανικής σχεδίασης και κινέζικης κατασκευής παπί παρέμεινε δυο εξαετίες στην αγορά.

saxxx-madass-e-electric5

Tώρα το παπί ονομάζεται Saxxx MadAss E (παραφθορά του Sachs) και είναι ένα ηλεκτρικό παπί που χρησιμοποιεί τα περιφερειακά του γνωστού MadAss. Mε τη μόνη διαφορά ότι στη θέση του κινητήρα υπάρχει μια… τσάντα μεταφοράς μικροαντικειμένων. Που θα εισπράττει και όλα τα νερά και τη βρωμιά του δρόμου από τον μπροστινό τροχό.

saxxx-madass-e-electric_1
Από πλευρά τεχνολογίας, το Saxxx MadAss Ε δείχνει ελυστικό με κινητήρα 1500W και μέγιστη ροπή των 147 lb-ft. Μπορεί να εξοπλιστεί με μπαταρία ιόντων λιθίου 48V 20 Ah 960 Wh ή με μια 48V 28 Ah 1344 Wh, με μέγιστη ταχύτητα 25 km / h και 45 km / h αντίστοιχα.

saxxx-madass-e-electric3
Η αυτονομία με μία πλήρη φόρτιση φτάνει μεταξύ 50 και 60 km και απαιτεί χρόνο επαναφόρτισης 6-7 ωρών. Οι 14 » τροχοί διαθέτουν ένα δισκόφρενο μπροστά και ένα ταμπούρο πίσω.

Σημαντικό χαρακτηριστικό του MadAss είναι ότι διπλώνει, μειώνοντας έντονα τον όγκο του. Το βάρος φτάνει τα 48 kg μόνο και η σέλα απέχει 80 εκατοστά από το έδαφος.

Η τιμή που έχει ανακοινωθεί για το Saxxx MadAss Ε είναι τα 3,000 ευρώ.

saxxx-madass-e-electric4

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!