6 Δεκεμβρίου 2016
SuperPapi.gr

KYMCO K-PIPE 125: Οι περιπέτειες ενός παποειδούς

17/08/2016
Kymco K-Pipe 125-11

Που είσαι K-Pipe;

Παρουσιάστηκε πριν από 5 περίπου χρόνια και ήταν σαφώς μπροστά από την εποχή του. Το Kymco K-Pipe 125 για την ακρίβεια ήταν τόσο μπροστά που αιφνιδίασε το κοινό, αφού ήταν ένα μοτοσυκλετάκι-παπί πηγαίνοντας κόντρα στα συνηθισμένα.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Η Kymco είχε αποφασίσει να δημιουργήσει ήδη από το 2011 μια νέα τάση που είχε να κάνει με μια μικρή μοτοσικλέτα που φορούσε έναν εύκολο και πρακτικό κινητήρα (παπιού) πάνω σε ένα εξεζητημένο, πρωτότυπο πλαίσιο.

Δυστυχώς το Kymco K-Pipe 125 δεν έφτασε ποτέ στην Ελλάδα, παρά μόνο πήγε σε περιορισμένες αγορές του κόσμου.

Kymco K-Pipe 125-11Kymco K-Pipe 125-5

Η ταϊβανέζικη εταιρία έφτιαξε ένα όμορφο σύνολο που απευθυνόταν σε νέους σε ηλικία αναβάτες που έβρισκαν στο έντονα διαφορετικό design του K-Pipe 125 έναν νέο τρόπο έκφρασης. Με κύριο χαρακτηριστικό το σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα και το πρωτότυπο κουστούμι.

Ο διπλός προβολέας σε κάθετη διάταξη και το οπίσθιο πίσω φως LED, το εντυπωσιακό σωληνωτό ψαλίδι, η ιδιαίτερη εξάτμιση, η κόκκινη δαγκάνα του μπροστινού δισκόφρενου είναι μερικά από τα στοιχεία που δυναμώνουν τον σπορ παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του “μοτο-παπιού”. Γιατί όμως το χαρακτηρίζουμε έτσι; Μα, λόγω του κινητήρα του.

Kymco K-Pipe 125-2

Kymco K-Pipe 125-1

Ο κινητήρας του Kymco K-Pipe 125 είναι τετράχρονος, αερόψυκτος, 2βάλβιδος με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και κύλινδρο σε οριζόντια διάταξη, ενώ το κιβώτιό του είναι τετρατάχυτο ημιαυτόματο. Η ιπποδύναμη σύμφωνα με το εργοστάσιο φτάνει τους 8hp στις 7.500rpm, η ροπή τα 0,84kgm στις 5.500rpm.

Η ανακοίνωση της Kymco μιλάει για έναν από τους πιο οικονομικούς κινητήρες σε κατανάλωση που έχει κατασκευάσει με 40,25km/lt (2,48lt/100km).

Το πλαίσιο του Kymco K-Pipe 125 που το εργοστάσιο ονομάζει «Spinal Column» έχει διπλή ραχοκκαλιά, τύπου χωροδικτυώματος με κρεμαστό τον κινητήρα και ζυγίζει 11,8kg. Οι διαστάσεις του είναι κοντά στων παπιών, με μεταξόνιο 1.290mm και ύψος της σέλας στα 800mm.

Kymco K-Pipe 125-6 kymco-k-pipe-1

Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά με δύο πλάκες, ενώ πίσω ένα μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο. Το δισκόφρενο είναι διαμέτρου 276mm με 2έμβολη δαγκάνα και το οπίσθιο μηχανικό ταμπούρο έχει διάμετρο 140mm.

Το εντυπωσιακό Kymco K-Pipe 125 είναι ένα από τα δίτροχα που σαφώς θα θέλαμε να δούμε στην ελληνική αγορά, αποτελώντας ένα ακόμα μοντέλο που εκφράζει έναν πολύχρωμο κόσμο παπιών, με ένα εντελώς διαφορετικό και πρωτότυπο περιτύλιγμα.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!