6 Δεκεμβρίου 2016
SuperPapi.gr

HONDA XRM 125: Για τις Φιλιππίνες και για τα χώματα!

23/09/2016

Λερωμένα παπιά

Ένα διαφορετικό παπί, με εμφάνιση που εμπνέεται από τα καθαρόαιμα CRF μοτοκρός και εντούρο της Honda που είναι φτιαγμένο για να κινείται και στο χώμα. Σπάνια η μορφή του, ενδιαφέρουσες οι λύσεις που προτείνουν οι δημιουργοί του.

honda-xrm-brochure-fa-11

Πόση πλάκα έχει το γεγονός ότι υπάρχουν δεκάδες, για να μην πούμε παραπάνω, παπιά ανά την υφήλιο που ούτε καν είχαμε φανταστεί.

Ότι υπάρχουν διάφορες κατηγορίες, σχεδιαστικές κατευθύνσεις και ιδιοτροπίες που φτιάχτηκαν για να ταιριάζουν στις επιθυμίες και τις ανάγκες κάθε αγοράς. Εντούρο παπί παραγωτής; Που, πότε, ποιός;

Που;

Στις Φιλιππίνες

Πότε;

Από το 2001 και μετά

Ποιός;

Σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται από την θυγατρική της Honda στις Φιλιππίνες.

Ποιό;

Το Honda XRM 125

Honda XRM 125

Το Honda XRM 125 είναι φτιαγμένο μόνο για τις Φιλιππίνες και είναι τύπου Off-Road, την κατηγορία μοτοσυκλετών που εμείς ονομάζουμε εντούρο ή ψευδοεντούρο. Το ίδιο παπί με διαφορετικό κουστούμι πωλείται στην Ταϊλάνδη σαν Nice.

Το Honda XRM εμφανίστηκε πρώτη φορά στην αγορά το 2001 με κινητήρα 110 cc, για να παρουσιαστεί το Honda XRM 125 το 2007, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα του Innova – το οποίο στις ασιατικές αγορές ονομάζεται Honda Wave…

Honda XRM 125

Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε το Honda XRM κλάμπ ιδιοκτητών δημιουργήθηκαν στις Φιλιππίνες και πολλοί δοκίμασαν την τύχη τους σε οδήγηση στο χώμα.

Στο χώμα όταν οι αναβάτες υπερέβαλλαν οι ζάντες, οι αναρτήσεις, αλλά κυρίως η “αστική” φύση του παπιού, τους πρόδιδαν.

Πως να αντέξει ένα παπί που είναι φτιαγμένο για να κινείται στην πόλη στη σκληρή χρήση στο χώμα;

yellowblack-457

Το καλό είναι ότι το Honda XRM 125 έχει δεχθεί μερικές αλλαγές που βοηθούν στην κίνηση στο χώμα, όπως για παράδειγμα το κανονικό πιρούνι με δύο πλάκες, το ψηλό τιμόν.

H ανθεκτική “χωματερή” μάσκα που θυμίζει Honda CRF, τα μαζεμένα καπάκια-ποδιά, τα λιτά όργανα και οι προστατευτικές χούφτες (για τα χέρια του αναβάτη και τις μανέτες) στα άκρα του τιμονιού δίνουν άλλη μια νότα off road.

xrm125-dual-sport3 xrm125-dual-sport

Οι διαδρομές των αναρτήσεων του Honda XRM 125 είναι λίγο μεγαλύτερες, οι ζάντες είναι φυσικά με ακτίνες και τα λάστιχα είναι «ελαφρώς τρακτερωτά». Αυτό που λείπει είναι σίγουρα η προστασία του κινητήρα, αφού θα έπρεπε να διαθέτει μια κρεμαστή «σχάρα», όπως το Honda CT 110 για παράδειγμα.

Στη γκάμα της εταιρίας υπάρχει και μοντέλο Honda XRM 125 Μotard με λάστιχα δρόμου και ίδια υπόλοιπα χαρακτηριστικά, όπως και βάρος στα 101 κιλά.

Δεν το κρύβουμε: θα θέλαμε να κάνουμε βόλτα στο χώμα με ένα Honda XRM 125.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!